برپایی نمایشگاه عکس هنرمند نوجوان آران و بیدگلی در فضای مجازی

نمایشگاه عکس «محمد طاها نمکی» هنرمند نوجوان آران و بیدگلی با موضوع رمضان، شهادت حیدر کرار و لیالی قدر در بستر فضای مجازی برپا شده است.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نمایشگاه عکس هنرمند نوجوان آران و بیدگلی با موضوع رمضان، شهادت حیدر کرار و لیالی قدر در بستر فضای مجازی برپا شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این نمایشگاه مجازی که با همکاری این اداره و حوزه یکم امیرالمؤمنین(ع) اجرا شده است، ۵۰ اثر از آثار هنری «محمد طاها نمکی» از هنرمندان نوجوان و خلاق این شهرستان و عکاس افتخاری خبرگزاری شبستان طی یک هفته در گستره فضای مجازی منتشر می شود.

 

ضابطی در ادامه تصریح کرد: این نمایشگاه مجازی با رویکرد و هدف به ‌تصویرکشیدن و به اشتراک گذاشتن برنامه های مذهبی ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع کرونا و محدودیت های ناشی از آن اجرا شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: حمایت از هنرمندان نوجوان موجب شکوفایی و به بار نشستن بیشتر استعداد آنان و انگیزه بخشی می شود و شایسته است که این عزیزان مورد تشویق و تکریم مسئولان و متولیان قرار گیرند.

 

ضابطی با تأکید بر منزلت هنر و هنرمند افزود: اعتماد به توان، خلاقیت و اراده هنرمندان نوجوان سبب توسعه و اعتلای فرهنگ و هنر شهرستان خواهد شد، لذا با حمایت ها از هنرمندان نوجوانی که بر مبنای تعالی ارزش‌های فرهنگ ایرانی اسلامی تلاش می‌کنند می توان زمینه رشد، شکوفایی و اعتلای جایگاه هنری آنها را فراهم کرد.

 

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه مجازی به شبکه های اجتماعی هنرمندان، صدای آران و بیدگل و نسل فردا و کانال اطلاع رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در شبکه اجتماعی ایتا و گروه های فرهنگی زیرمجموعه مراجعه کنند./

کد خبر 1054949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha