روح معنویت در  نظام جمهوری اسلامی ایران جاری و ساری است

حجت الاسلام عسگری با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران روح معنویت جاری و ساری است، گفت: رویکرد فرهنگی ما در تمامی حوزه های کاریمان موجب رضایت مندی جامعه ایثارگری و رسیدن به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شناسایی نقاط قوت و ضعف و هدف گذاری برای تقویت و رفع موانع آن ها در حوزه های مختلف کاری به جهت بهبود ارتقای سلامت اداری و در نتیجه خدمت رسانی هرچه بهتر به ایثارگران از اولویت های ما در بنیاد استان است.

 

حجت الاسلام هادی عسگری افزود: هدف گذاری مشخص در انجام وظایف  همکاران در بنیاد و ایجاد اتاق فکر برای ارتقای چرخه بهره وری به جهت بهبود عملکرداین قشر در حرکت به سوی خدمت رسانی هرچه بهتر به خانواده های شاهد و ایثارگر خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: همفکری و نوآوری لازمه بهبود عملکرد ما در بنیاد است و در این زمینه تمام سعی و کوشش خود را به کار می بندیم تا منتج به بهبود عملکرد  شود و مشکلی پیش نیاید.

 

حجت الاسلام عسگری گفت: بهبود کیفیت و کمیت زندگی جامعه ایثارگری استان مقصود و مقصد مشخص شده بنیاد شهید و امور ایثارگران وجزء رئوس اصلی برنامه های بنیاد است

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ امنیت آفرین و قدرت ساز است و برای آنکه از امینت مطلوب و  بدون منت برخوردار باشیم باید آمر و مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

 

کد خبر 1054951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha