خلاقیت کانون سقای حسین روستای حکمی در اجرای برنامه های رمضان

کانون فرهنگی هنری سقای حسین(ع) در ماه مبارک رمضان امسال با توجه به قرمز بودن وضعیت استان هرمزگان به ویژه شهرستان میناب از نظر شیوع کرونا، طرحی نو درانداخت و با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به اجرای برنامه های رمضانیه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از میناب، بیش از یک سال و چند ماه است که کرونا زندگی افراد در سراسر دنیا را از چرخه طبیعی خود خارج کرده و هنوز رعایت پروتکل های بهداشتی مهمترین راه پیشگیری و در امان ماندن در برابر این ویروس منحوس است و در این بین کانون فرهنگی هنری سقای حسین(ع) روستای حکمی با برنامه ریزی دقیق و اصولی و بهره گیری از خلاقیت اعضا همچنان فعال و پویا در حال اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان است.

 

کانون فرهنگی هنری سقای حسین(ع) روستای حکمی شهرستان میناب از کانون های فعال در حوزه سرود است که به یُمن داشتن جوانان بااستعداد و مربی توانمند سرود، تاکنون موفق به کسب عناوین مختلفی در سطح شهرستان، استان و کشور شده و در حوزه فعالیت های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در ایام کرونایی نیاز خلاق و پیشتاز است.

 

در ایام پربرکت ماه مبارک رمضان نیز این کانون با برگزاری نشست های هم اندیشی و بررسی پتانسیل و ظرفیت های موجود و همچنین رعایت پروتکل های اجتماعی، اقدام به برگزاری برنامه ها در دو بخش مجازی و حضوری با رعایت پروتکل ها و به صورت بسیار محدود کرده است.

 

« محمود صادقی »، مدیر کانون فرهنگی هنری سقای حسین(ع) روستای حکمی گفت: کانون سقای حسین(ع) از همان روزهای نخست شیوع کروناویروس با برگزاری منظم نشست های هیات اندیشه ورز کانون و بررسی پتانسیل و ظرفیت های موجود و اجرای برنامه های حمایتی فرهنگی، هنری، کمک معیشتی و مشاوره ای، تلاش کرد تا روحیه امیدواری را در بین مردم تقویت کند.

 

 

وی از شناسایی خیرین و درخواست کمک از آنان برای تهیه بسته های معیشتی و لوازم ضدعفونی کننده خیابان ها، معابر و جاهای پرتردد سطح روستای حکمی را از مهمترین اقدامات اولیه کانون فرهنگی هنری سقای حسین(ع) نام برد و عنوان کرد: کار توزیع بسته های مواد غذایی بین نیازمندان در حد وسع و توان به صورت مستمر انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سقای حسین(ع) افزود: طی چند مرحله در موج اول و دوم و اخیرا تمامی معابر عمومی و اماکن خرید و پرتردد با بسیج اعضای کانون ضدعفونی و گندزدایی شده است.

 

وی به تشریح برنامه های ماه رمضان امسال کانون پرداخت و گفت: برگزاری مراسم شب های قدر در فضای باز و با رعایت پروتکل های اجتماعی از شاخص ترین برنامه ها بود.

 

 

صادقی افزود: اجرای میدانی سرود توسط گروه سرود کانون در محلات مختلف روستای حکمی از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان امسال کانون فرهنگی هنری سقای حسین(ع) بود.

 

وی از توزیع گوشت گرم و بسته های معیشتی به عنوان بخش دیگری از اقدامات رمضانیه کانون یاد و اضافه کرد: در لیالی قدر نیز نان صلواتی با رعایت پروتکل های اجتماعی بین نیازمندان روستای حکمی توزیع شد.

 

 

کد خبر 1054967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha