طرح مواسات به تعداد بیش از ۳ هزار بسته معیشتی توسط ناجا در کرمان اجرا شد

طرح مواسات (اعطای کمک های مومنانه) به تعداد ۳ هزار بسته معیشتی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مسجد الزهرا ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، یکشنبه (19 اردیبهشت) طرح مواسات (اعطای کمک های مومنانه) به تعداد 3 هزار بسته با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مسجد الزهرا ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان اجرا شد.

 

 

سردار عبدالرضا ناظری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت: فرماندهی انتظامی استان در سال گذشته از شروع طرح مواسات و همدلی مومنانه 4 مرحله طرح جمع آوری و اهداء کمک های معیشتی در مناطق محروم استان را به ارزش بیش از 5 میلیارد تومان انجام داد.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: امسال روش کار را به صورت تجمیعی با بخشی از شهرستان ها در هر مرحله داریم؛ این بار اولین مرحله در سال 1400 در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

 

وی ادامه داد: در این مرحله بیش از 3 هزار بسته معیشتی با همکاری 6 شهرستان و مرکز استان به صورت همزمان برگزار می شود.

 

 

سردار ناظری اظهار کرد: ارزش ریالی این مرحله از کمک های معیشتی که 3 هزار بسته به علاوه 14 جهیزیه ای است که برای خانواده های محروم و دختران مناطق محروم که در شرف ازدواج هستند، تهیه شده؛ بیش از 1 میلیارد و 300 میلیون تومان است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: امسال بنا داریم تا پایان ماه مبارک رمضان و بعد از عید فطر با 6 شهرستان دیگر استان همین اقدام خداپسندانه را انجام دهیم.

 

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: این طرح در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در ناجا و نیروهای مسلح الحمدلله در استان کرمان هم با جدیت انجام می شود و فرماندهی انتظامی هم این مرحله از طرح را به عنوان آغازی در ماه مبارک رمضان دارد تا بتوانیم در ادامه تا نابودی ویروس منحوس کرونا این کار خیر را برای هم استانی های خوب، عزیز و شریف در مناطق محروم که بیشتر از کرونا آسیب دیدند، اجرا کنیم.

 

 

 

وی بیان کرد: در شهرستان کرمان، اقلامی که تهیه شده به منطقه گلباف و روستاهایی که هفته اخیر از سیل آسیب دیدند، ارسال می شود و شهرستان هایی که همزمان با ما اجرا می کنند در مناطق محروم همان شهرستان ها در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1054979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha