کلاس آموزشی قرآن کریم ویژه نوجوانان برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید اعتباری از برپایی کلاس آموزشی قرآن کریم ویژه نوجوانان عضو این کانون همزمان با ماه نزول قرآن کریم خبر داد.

«بهنام سخنور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کلاس آموزشی قرآن کریم ویژه نوجوانان عضو این کانون همزمان با ماه نزول قرآن کریم برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید اعتباری تصریح کرد: در این کلاس های مبانی آموزشی قرآن کریم از جمله روخوانی و روان خوانی با حضور مربیان کارآزموده برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا این دوره آموزشی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل کانون تشکیل شد.

 

سخنور خاطر نشان کرد: آشنایی قشر نوجوان و جوان با مفاهیم قرآن کریم می تواند زمینه تربیتی دینی در بین آنها فراهم کند و این کلاس های آموزشی به این هدف برپا شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید اعتباری ادامه داد: برپایی آئین جزءخوانی در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های قرآنی است که همچنان در حال برگزاری است.

 

سخنور اضافه کرد: تمامی فعالیت های فرهنگی و قرآنی این کانون در ماه مبارک رمضان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با دقت بیشتری اعمال می شود.

 

کد خبر 1054987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha