کاهش تلفات حوادث و اتفاقات در گرو تقویت مهارت های تخصصی امداد و نجات است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تقویت مهارت های تخصصی امداد و نجات موجب خدمات بهتر و کاهش تلفات در مواقع حوادث و اتفاقات می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، سردار «دلاور القاصی مهر» روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل جمعيت هلال احمر استان با تبریک روز جهانی هلال احمر اظهار کرد: 18 اردیبهشت ماه یادرآور ایثار و فداکاری انسانهایی است که خواهان انجام کار های خدا دوستانه و خدمت به هم نوعان خود هستند.

 

وی افزود: کارکنان جمعیت هلال احمر در ایام مختلف سال و در مواقع حوادث دوشادوش نیروی انتظامی در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش می کنند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با انتشار ویروس منحوس کرونا در سراسر جهان و ایران، جمعیت هلال احمر در کنار نیروی انتظامی در حوزه های مختلف از جمله وردی شهرها در جهت پیشگیری از این ویروس منحوس بصورت شبانه روز پای کار بودند.

 

وی با اشاره به کاهش 67 درصدی تصادفات جاده ای در استان ایلام، تصریح کرد: رسیدن به نقطه مطلوب در هر اموری نیازمند مشارکت و همکاری است و کاهش تصادفات جاده ای در سطح استان نشان از همکاری خوب نیروهای امدادی با  پلیس را دارد.

 

سردار القاصی مهر در بخش دیگر از سخنان خود به نقش مهم آموزش، در مواقع امداد رسانی در حوادث تاکید و خاطرنشان کرد: مرحله کمک رساني در حواث اگر بطور صحيح انجام نگيرد صدمات حوداث چند برابر خواهد شد و اقدام به موقع نیروهای امدادی می تواند مصدوم را از مرگ حتمی نجات داده و یا از بروز حوادث بعدی مصون نگه دارد.

کد خبر 1054993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha