توزیع ۳ هزار و ۲۰۰ قرص نان در بین خانوارهای نیازمند 

مختار امیری گفت: در راستای اجرای طرح توزیع نان صلواتی، تعداد ۳ هزار و ۲۰۰ قرص نان تافتون و محلی بسته بندی شده و به صورت رایگان در بین خانوارهای نیازمند و فقیر توزیع شد.

«مختار امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های ماه مبارک رمضان در تداوم رزمایش مواسات و همدلی اجرای طرح توزیع نان صلواتی است.


مدیر کانون فرهنگی هنری علقمه مسجد ابوالفضل (ع) عباس آباد قلعه گنج افزود: در همین راستا تعداد ۳ هزار و ۲۰۰ قرص نان تافتون و محلی بسته بندی شده و به صورت رایگان در بین خانوارهای نیازمند و فقیر توزیع شد.


وی با اشاره به تداوم طرح توزیع نان صلواتی، بیان کرد: تصمیم داریم ظرف ۳ روز آینده پخت و توزیع نان تافتون و محلی را آغاز کرده و روزانه ۳۵۰ قرص نان در بین خانوارهای نیازمند و فقیر توزیع کنیم.

 

امیری ادامه داد: طرح توزیع نان صلواتی از ابتدای ماه مبارک رمضان با مشارکت بچه های مسجد و با همکاری صندوق کار آفرین امید قلعه گنج و یک فرد خیر گمنام آغاز شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری ابوالفضل (ع) عباس آباد قلعه گنج ابراز کرد: اجرای طرح اطعام و افطار نیازمندان از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است که با هدف اطعام ایتام و نیازمندان روزه دار در حال اجرا است.


وی اضافه کرد: تاکنون در راستای اجرای این طرح ۳۰۰ پرس غذای نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل نیازمندان و ایتام تحویل شده است.

 
امیری اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان، برگزاری مراسم لیالی قدر است که برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری ابوالفضل (ع) عباس آباد قلعه گنج بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی را از اولویت برنامه های کانون برشمرد و ادامه داد: هم زمان با روز جهانی قدس پویش نقاشی با محوریت آزادی قدس شریف اجرا شده و همچنین مقابل درب مسجد پرچم اسرائیل به آتش کشیده شد.


وی عنوان کرد: علاوه بر این نیز کلیپ و عکس نوشت هایی با محتوای قدس تهیه شده و در فضای مجازی منتشر شد.


امیری در خاتمه یادآور شد: جزء خوانی قرآن کریم، بیان احکام و انتشار ادعیه های ماه مبارک رمضان در فضای مجازی از سایر برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان است.

کد خبر 1055082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha