آئین وداع با ماه رمضان توسط کانون امام علی(ع) لارستان برگزار شد

اخوت گفت: با فرارسیدن روزهای پایانی ماه رمضان، آئین وداع با این ماه مبارک از سوی کانون امام علی(ع) لارستان در محل این مسجد برگزار شد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: پس از ۳۰ روز روزه‌داری مؤمنان مردم شهرستان لارستان یکشنبه شب (۱۹ اردیبهشت) با حضور در مسجد امام علی(ع) شهرک بوستان با دعا و نیایش و شکرگزاری به درگاه الهی با ماه رمضان وداع کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس اضافه کرد: این مراسم که به همت کانون امام علی(ع) و به مدیریت حجت‌‌الاسلام ملک‌زاده برگزار شد، حاج‌آقا حمیدی، کربلایی حسین مصلحی‌زاده و کربلایی هادی شیخی از مداحان اهل‌بیت(ع) مناجات‌‌خوانی و مدیحه‌سرایی کردند.

 

وی افزود: در این مراسم روزه‌داران درخواست کردند که خدایا! از گناهان قبل از ماه مبارک رمضان و خطاهای گذشته و پرده دری‌هایم بگذر؛ و مرا هدف و نشانه شماتت‌گران و طعنه‌زنندگان قرار مده. خدایا! معرفتت را شامل حالم فرما، رحمتت را بر من نازل کن، و رضا و خوشنودیت را بر من فرود آور و مرا مورد بخشش و عطایت قرار ده.

 

اخوت ادامه داد: مردم در این مراسم نجوی کردند که معبودا! این ماه را برای من بهترین ماه به حساب آور، ومرا بهترین نفر آن قلمداد کن، مرا از بهترین توبه‌کنندگان، بالاترین روزه‌گیرندگان، برترین عبادت‌کنندگان، والاترین پاداش‌گیرندگان و افزون‌ترین عمل‌کنندگان و مقرب‌ترین مخلوق خویش مقرر فرما.

کد خبر 1055119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha