اقدامات حمایتی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)در استان کرمان تشریح شد

مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تشریح اقدامات حمایتی بنیاد احسان در ایام شیوع کرونا گفت: تاکنون ۳۱۳ هزار بسته توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدعلی روح اللهی، دوشنبه(۲۰ اردیبهشت) در نشست خبری با موضوع کمک های مومنانه و اقدامات انجام شده بنیاد احسان در ماه مبارک رمضان با اشاره به "رزمایش همدلی و احسان" در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا؛ این رزمایش ها را باعث همدلی جامعه عنوان کرد.

 


مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه ۳۱۳ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و...از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در سطح استان توزیع شده افزود: در ماه مبارک رمضان اقدامات ویژه ای در دو بخش توزیع کمک های مومنانه و کمک به سیل زدگان توسط بنیاد احسان انجام شد.

 



وی افزود: ۱۵ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در میان گروه های هدف شناسایی شده توسط گروه های جهادی، هیئت های مذهبی و... طبخ و توزیع ۳۰ هزار وعده غذای گرم در اقدام مشترک با جامعه ایمانی مشعر( متشکل از هیئت های مذهبی استان) از دیگر فعالیت ها است.

 



روح اللهی همچنین به پنجمین رزمایش مشترک بنیاد احسان و جامعه ایمانی مشعر در شب میلاد مجتبی علیه السلام با توزیع ۶ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی؛ رزمایش مشترک با ناجا(بیش از ۳ هزار بسته معیشتی)و اهدای ۶ سری جهیزیه کامل اشاره کرد.

 



وی در خصوص کمک به افراد آسیب دیده از سیل های اخیر در اندوهجرد و گلباف ضمن قدردانی از گروه جهادی شهید فرخ یزدان پناه، امداد رسانان افرود کرمان، شهید باکری و صدای مستضعفان از رودبار جنوب؛ گفت: این گروه ها در همان ساعات اولیه، مقادیر زیادی بسته های ۷۲ ساعته خوراکی، بهداشتی، پتو و آب معدنی توزیع کردند.

 




روح اللهی با ابراز تاسف از جانباختن ۶ نفر از نیروهای اداره برق در سیل گلباف؛ علت اصلی این حادثه را عدم کفایت مدیرانی دانست که بدون توجه و دقت کافی خطوط انتقال برق را در مسیر رودخانه نصب کردند.

 



وی در پایان بر اهمیت شرکت در انتخاباتی با شور و شعور تاکید کرد.
 

کد خبر 1055147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha