مراسم چهلم سردار حجازی  در گلزار شهدای کرمان برگزار شد

مراسم چهلمین روز شهادت سردار سیدمحمدحجازی با حضور فرماندهان انظامی و انتظامی، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ مراسم چهلمین روز شهادت سردار سیدمحمدحجازی، پنجشنبه(۶ خرداد) با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

 

همچنین در این روز، ساختمان اقشار بسیج در خیابان فیروزه کرمان که متشکل از 23 قشر است؛ به نام سردار حجازی نامگذاری شد.

 

 

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از شهید حجازی به عنوان یکی از شخصیت های ارزشمند جبهه انقلاب اسلامی و از سربازان حقیقی امامین انقلاب یاد کرد.

 

وی افزود: او همه وجود خود را در طبق اخلاص گذاشت و با صداقت و اطاعت برای پیشبرد اهداف نظام و خدمت به مردم چه در ایران و چه در جبهه مقاومت تحت امر شهید سلیمانی، اجرای مأموریت کرد.

 

 

سردار معروفی با بیان اینکه سردار حجازی از ویژگی های منحصربفردی از جمله اخلاصِ زبانزد، ایثار و گذشت برخوردار بود؛ به مسئولیت های مختلف ایشان از جمله فرمانده مستشاری جبهه مقاومت در زمان شهید سلیمانی و جانشینی نیروی قدس پس از شهادت حاج قاسم اشاره کرد.

 

 

وی ادامه داد: سردار حجازی یک انقلابی به تمام معنا و با اخلاص بود که اجرای مأموریت را مهم می دانست و در سپاه جایگاه بالایی داشت و همه او را دوست داشتنند.

 

فرمانده سپاه ثارالله الستان کرمان نامگذاری ساختمان بسیج اقشار به شهید حجازی را برای این دانست که خدمات او را در جبهه اسلام و مقاومت برای مردم فراموش نمی کنیم.

 

 

کد خبر 1055155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha