مسجد، مرهم بر زخم های اقتصادی مردم می گذارد

خیریه مسجد جواد الائمه شهر گلپایگان با همت خیران خود، به کمک خانواده کم برخوردار شهرستان در زمینه های مختلفی مانند تهیه بسته های معیشتی، مصالح ساختمانی، تبلت دانش آموزی، لوازم خانگی، خرید تجهیزات پزشکی و غیره شتافته است.

حجت الاسلام 《مهدی اسکندری》 به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گلپایگان درخصوص فعالیت های مسجد جواد الائمه (ع) شهر گلپایگان گفت: خیریه مسجد جواد الائمه در آذرماه سال۹۹ تاسیس شد و کمک های مردمی را به سمت تهیه ارزاق، دارو و هزینه های عمل، ساخت و ساز و غیره برای خانواده های کم برخوردار هدایت می کند‌.


امام جماعت مسجد جواد  (ع) از کمک ۵ میلیون تومانی در تهیه مصالح و کمک ۱۳ میلیون تومانی خرید لوازم خبر داد و بیان کرد: این خیریه ۱۰ میلیون تومان خرید موبایل و تبلت دانش آموزی داشته است و هفت میلیون تومان پوشاک و کفش به خانواده های کم برخوردار کمک کرده است.

 


وی با بیان اینکه بزرگترین کمک بسته های معیشتی در آذر ماه سال ۹۹ همراه با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به میزان ۱۱۰ مورد توزیع شده است، افزود: مجموع کمک های ارزاق و گوشت قربانی خیریه مسجد جواد الائمه به خانواده های کم برخوردار از آذر ماه تا کنون به حدود ۱۰۰ میلیون تومان می رسد که ارزش هر بسته معیشتی  به صورت متوسط ۳۰۰ هزار تومان بود و آخرین آن توزیع ۹۰ بسته در ایام ماه مبارک رمضان است.


حجت الاسلام اسکندری کمک های هزینه شده این خیریه در بخش پزشکی، دارو و آزمایش را ۱۰ میلیون تومان ذکر کرد و ادامه داد: خیریه سه عدد کپسول اکسیژن و نانو متر را به هلال احمر شهر ستان گلپایگان اهدا  کرد که چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان  از محل کمک های مردمی خیریه بود و یک میلیون و ۲۰۰ هزارتومان دیگر آن را از محلی دیگر تامین شد
امام جماعت مسجد جواد الائمه از پرداخت ۷۰۰ هزار تومانی اقساط عقب افتاده و نیز پرداخت سه میلیون تومانی سهم سادات در این شش ماه فعالیت خیریه خبر داد.


وی با یادآوری اینکه فعالیت های فرهنگی مسجد جواد الائمه پیش از شیوع کرونا متنوع و گسترده بوده است، تشریح کرد: جشن نیمه شعبان در این مسجد به صورت خیابانی برگزار شد و در آن نوجوانان سرود خواندند، و با خادمیاران رضوی همخوانی صورت گرفت و هزار بسته شکلات به خودروهای عبوری و ۱۰۰  شاخه گل به نوجوانان اهدا شد.


حجت الاسلام اسکندری با بیان اینکه زیر زمین مسجد جوادالائمه، باشگاه ورزشی است، یادآوری کرد: ۲۵ نوجوان و جوان ورزشکار در این باشگاه، ورزش های مانند دفاع شخصی و کیک بوکسینگ آموزش می دیدند./

کد خبر 1055191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha