تزئین ابوظبی به مناسبت نزدیک شدن به عید سعید فطر

شهرداری ابوظبی به مناسبت عید سعید فطر خیابان ها و پل های این شهر را با سازه ها و ماکت های مختلف تزئین کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الاتحاد، به مناسبت نزدیک به عید سعید فطر، شهرداری شهر ابوظبی تزئین خیابان های اصلی و فرعی، پل ها در این شهر را با پنل های هنری نوری آغاز کرده است تا روح مردم را به همین مناسبت شاد کند.

 

تیم های شهرداری در حال کار برای نصب به پنل های تزئینی عید فطر به عنوان یک تزئین اضافی برای تزئینات ماه مبارک رمضان هستند. این پنل ها ترکیبی از سازه های هندسی منتخب بین ستاره و هلال و کلمات تبریک عید سعید فطر است.

 

پنل های نوری مخصوص عید فطر اضافه شده است و نصب تزئینات عید در چراغ های برق در تقاطع جاده اصلی و فرعی انجام شده است. پنل های تزئینی عید شامل بسیاری از عبارت ها و کلمات تبریک متعارف در جامعه امارات مانند «عيدكم مبارك»، «عساكم من عواده»، «ينعاد عليكم» و «من العايدين والغانمين» هستند.

 

بسیاری از رنگ ها در یک نقاشی گنجانده شده است تا به آن روح خاصی بدهد و این پنل ها نسبت به پنل های مناسبت های دیگر متفاوت باشد.

 

شهر داری ابوظبی تلاش دارد تا این سازه ها و ماکت ها نوری باشند و برای تزئین عید فطر با اندازه های مناسب و ایمن برای استفاده کنندگان از جاده همچون خودروها و عابران نصب شود. همچنین این سازه ها و ماکت ها با مواد سازگار با محیط زیست و با کیفیت عالی از نظر عایق بندی و مقاوم دربرابر عوامل آب و هوایی ساخته شده است.

کد خبر 1055196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha