۲۱ درصد دانش آموزان خراسان شمالی به برنامه شاد دسترسی ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه ۲۱ درصد از دانش آموزان استان به علت عدم دسترسی به گوشی هوشمند و تبلت به برنامه شاد دسترسی ندارند، گفت: آموزش این دانش آموزان با ارسال درسنامه و محتواهای درسی انجام می شود.

"مهدی مودی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه 21 درصد دانش آموزان خراسان شمالی به برنامه شاد دسترسی ندارند، تاکید کرد:  اما هیچ دانش آموزی در استان از آموزش بازنمانده است. 

 


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه اکنون 79 درصد دانش آموزان استان به سامانه شاد دسترسی دارند، گفت: آموزش به صورت مجازی سبب شده تا افت تحصیلی تاحدی مشاهده شود البته آموزش در فضای مجازی نسبت به اوایل، بهبود یافته است.

 


وی افزود: اکنون سه استودیوی آموزش مجازی در استان راه اندازی شده که نسبت به تولید محتوای درسی اقدام می شود.

 


مودی گفت: رویکرد ما این است حتی با پایان کرونا و در صورتی که امکان حضور دانش آموزان در مدارس میسر شد از فضای مجازی برای آموزش استفاده شود.

 


وی تصریح کرد: اکنون رضایت نسبی از آموزش در برنامه شاد وجود دارد بنابراین بهره گیری از این بستر، در شرایط آموزش حضوری دانش آموزان تداوم می یابد.

 


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به نقش اولیا در آموزش دانش آموزان در فضای مجازی اظهار داشت: اولیا، در این مدت معلم یار بوده و زحمات زیادی را تقبل کرده‌اند.

 


وی گفت: جایگاه معلم با آموزش مجازی تقویت شد و ارزش کار معلم بیش از پیش شناخته شد.

 

 

کد خبر 1055200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha