خیرین بیش از ۴۸ هزار بسته معیشتی تحویل کمیته امداد استان کرمان دادند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۴۸ هزار و ۹۳۰ سبدمعیشتی توسط خیرین تهیه و برای توزیع تحویل کمیته امداد استان شد؛ گفت: یک هزار و ۵۰۰ بسته نیز توسط خود کارکنان امداد تهیه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ یحیی صادقی، دوشنبه(۲۰ اردیبهشت) در رزمایش کمک های مؤمنانه شامل یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی که توسط کارکنان رسمی و قراردادی کمیته امداد استان برای محرومین تهیه شده؛ افزود: اقدامات اینچنینی و حضور فیزیکی مسئولان در مناطق محروم، امید به زندگی ایجاد کرده است.

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۴۸ هزار و ۹۳۰ سبدمعیشتی توسط خیرین تهیه و برای توزیع تحویل کمیته امداد استان شد اما در این مرحله بسته ها توسط خود کارکنان امداد تهیه شده که در ریگان، جبالبارز، مردهک و بلوک توزیع می شود.

 

 

وی به راه اندازی آشپزخانه های مهدوی از سال گذشته اشاره و بیان کرد: این آشپزخانه ها که هم اکنون به تعداد ۳۷۰ مورد رسیده، یک روز قبل از ماه رمضان کار خود را آغاز کردند که تاکنون یک میلیون و ۳۲۱ هزار وعده غذای گرم به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد تومان از محل کمک های خیرین؛ طبخ و توزیع شده است.

 

 

صادقی به همکاری قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش در توزیع کمک های معیشتی اشاره و بیان کرد: مجموعه ارتش چندین مرحله در بارگیری، تخلیه و حمل و نقل کمک کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1055254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha