۱۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان دزفول توزیع شد

آئین توزیع یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بین نیازمندان دزفول در قالب  طرح «احسان رمضان» در دزفول آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «امیر ظاهر طحان» امروز (دوشنبه ۲۰ اردیبهشت) در آئین توزیع این بسته‌های معیشتی که در  مصلی امام علی (ع) شهرستان دزفول برگزار شد اظهار کرد: این رزمایش از صبح امروز در سراسر خوزستان توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منظور توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان آغاز شد.

 

رابط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دزفول افزود: در این شهرستان یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی آماده و از امروز بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

 

وی ارزش تمام بسته ها را ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برشمرد و اضافه کرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، لوبیا، عدس بوده و هر بسته به ارزش چهار میلیون ریال است.

 

ظاهرطحان با بیان اینکه این رزمایش ششمین رزمایش همدلی و احسان از ابتدای شیوع کرونا و دومین رزمایش از آغاز ماه مبارک رمضان در شهرستان دزفول است تصریح کرد: در مجموع بسته‌های معیشتی تهیه شده در شهرستان دزفول در ششمبن رزمایش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 

کد خبر 1055269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha