توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی/ ۱۶۰ هزار بسته معیشتی به همت ستاداجرایی فرمان امام در گلستان توزیع شد

سلمان زاده گفت: در پنجمین مرحله رزمایش احسان و همدلی ۱۱ هزار بسته معیشتی به همت ستاد اجرایی فرمان امام (رحمه الله علیه) گلستان بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدمهدی سلمان زاده» ظهر امروز (دوشنبه 20 اردیبهشت) در رزمایش همدلی و احسان طرح «احسان رمضان» و اهدای 11 هزار بسته ارزاق به خانواده های نیازمند اظهار کرد: در مرحله پنجم رزمایش احسان و همدلی 11 هزار بسته معیشتی به همت ستاد اجرایی فرمان امام (رحمه الله علیه) استان گلستان بین نیازمندان گلستانی توزیع شد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان ادامه داد: در این مرحله از رزمایش سه هزار و 200 بسته معیشتی برای مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

 

سلمان زاده بابیان اینکه ارزش ریالی هر بسته 220 هزار تومان و در مجموع دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای تهیه این 11 هزار بسته معیشتی هزینه صرف شده است، افزود: در کل ایام کرونا نزدیک به 160 هزار بسته معیشتی توزیع کردیم که 40 میلیارد تومان ارزش این بسته های معیشتی برآورد می شود.

 

وی بابیان اینکه این بسته های معیشتی از طریق 70 گروه جهادی بین جامعه نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می شود، خاطرنشان کرد: این بسته های معیشتی شامل اقلام خوراکی برنج، روغن مایع، سه بسته ماکارونی، رب و حبوبات در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان متذکر شد: در تلاش هستیم بیش از سه هزار شغل در استان گلستان  ایجاد کنیم و تلاش کنیم که با رصدی که انجام می شود به پایداری برسد.

 

سلمان زاده گفت: در راستای ایجاد این مشاغل در ۱۹۳ روستا استان هدف گذاری کردیم و تاکنون ۱۰۷ میلیارد تومان در طول دو سال گذشته به جوانان جویایی کار تسهیلات پرداخت کردیم.

 

وی تاکید کرد: اولویت ما در حوزه اشتغال است و اگر بتوانیم شغل ایجاد کنیم شاید بسته های معیشتی زیاد لازم نباشد حتی در حوزه های مختلف مثل  مدرسه سازی و مسجدسازی این افراد به کمک ما نیز بیایند.

کد خبر 1055318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha