پروژه GIS در موقوفات استان لرستان اجرایی می شود

رضایی پور گفت: پروژه GIS با همکاری شرکت پست لرستان در موقوفات استان لرستان اجرایی می شود.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  این طرح  در راستای شناسایی و احیاء موقوفات اجرایی شده است.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان افزود: در راستای انعقاد تفاهم نامه سازمانی فی مابین رده های سازمانی و به منظور استفاده از ظرفیت های موجود دستگاه های اجرایی در راستای شناسایی و احیاء موقوفات و با توجه ضرورت وجود لایه های GIS موقوفات و اطلاعات توصیفی و مکانی آنها؛ قرارداد اجرای پروژه Gis رقبات موقوفات؛ بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و شرکت پست استان لرستان منعقد گردید.
 

وی ادامه داد: بر مبنای این قرارداد اطلاعات اولیه رقبات موقوفات بر اساس آدرس، کد پستی و یا شماره تلفن تهیه و تحویل شرکت پست گردیده و بعد از طی فرآیندی؛ لایه های GISموقوفات؛ جهت تحلیل های آماری در اختیار اوقاف و امور خیریه قرار خواهد گرفت.
 

رضایی پور ادامه داد: فاز اول همکاری مشترک برای اجرای این پروژه، در شهرهای خرم آباد، بروجرد، کوهدشت، پلدختر و رومشکان و سلسله عملیاتی خواهد شد.
 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان اظهار کرد: تخصیص کد پستی به موقوفات فاقد کدپستی نیز، از دیگر محورهای این پروژه در سطح استان بوده که زمینه اجرای پروژه GIS این موقوفات را در پی خواهد داشت.

کد خبر 1055339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha