پوستر سریال«صبح آخرین روز» در زنجان رونمایی شد

با حضور مادر شهید شهریاری و مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان سریال «صبح آخرین روز» سریالی براساس زندگی شهید شهریاری در مرکز صدا و سیمای مرکز زنجان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان امروز در این آیین اظهار کرد: این سریال در  15 شهریور سال 99 کلید خورد و کار ساخت آن در 450 لوکیشن با 400 بازیگر اصلی و فرعی و گروه 100 نفری و در 1233 سکانس انجام شد.

 

محسن لطیفی ادامه داد: با تلاش تیم تولید، این سریال به پایان رسید و امروز شاهد رونمایی این اثر هستیم که با نمایش آن دین خود را به این شهید ادا کنیم.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه حضور این شهید موجب افتخاری برای استان زنجان است، گفت: این سریال به زودی از شبکه دو و شما پخش خواهد شد.

 

وی تلاش رژیم عاصب در ترور این شهید را نشانه جایگاه علمی این شهید خواند و گفت: امیدواریم این شهید موجب خیر و برکت برای استان باشد.

 

همسر شهیر شهریاری نیز ساخت این سریال را حرکتی در راستای گسترش فضای فرهنگی در کشور عنوان کرد و افزود: این کارها ابزار خوبی برای نشر فرهنگ و تاریخ ایران است.

 

وی افزود: علم، ادب، تواضع و ایمان در خانواده ما اولویت داشت و این زندگی را با شهید شهریاری تجربه کردم و در نهایت با شهد شهادت به پایان رسید.

 

سریال «صبح آخرین روز» در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای در صدا و سیمای مرکز زنجان به سفارش مرکز سیمای استان ها و با مشارکت سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و استانداری زنجان تولید شد.

 

در این سریال به ابعاد مختلف علمی، اجتماعی، خانوادگی و کاری زندگی شهید مجید شهریاری و دستاوردهای دانشمندان ایران اسلامی در صنعت هسته ای پرداخته می شود.

 

داستان این سریال از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و به گذشته برمی گردد و ۴۶ سال زندگی او را روایت می کند. شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

کد خبر 1055346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha