نماز عید فطر در انزلی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

میرغضنفری در خصوص برگزاری نماز عید فطر از اعیاد بزرگ مسلمانان نیز گفت: باید این سنت پیامبر(ص) با رعایت پروتکل های بهداشتی و با نظارت شبکه بهداشت و درمان به صورت متمرکز در فضای باز مصلای نماز جمعه شهرستان انزلی اقامه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میر غضنفری » امروز (دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ) در جلسه ستاد کرونا شهرستان انزلی را از مقاصد گردشگری در کشور اعلام و اظهارکرد: از مسافران و گردشگران می خواهم مسافرت خود را به زمان بهتری که شرایط کرونا به وضعیت کنترل شده‌ای برسد، موکول کنند در غیر اینصورت پلیس در چارچوب دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا با جرایم سنگین از مهمانان پذیرایی خواهد کرد.

 

فرماندار انزلی با بیان اینکه شهرداری موظف است از برپایی هرگونه چادر در پارک ها و ... ممانعت کند افزود: تحت هیچ شرایطی نباید چادری در شهر برپا شود و در صورت برپایی، شهرداری موظف به پاسخگویی است. نیروهای شهرداری نیز ملزم به حضور بوده و نیروی انتظامی هم در این رابطه به شهرداری کمک می‌کند.

 

وی تاکید کرد: تمام مسیرهای منتهی به دریا برای ورود ماشین ها ممنوع بوده و انسداد مسیر های ورودی تهران از رودبار، مازندران از چابکسر و اردبیل از مسیر آستارا تحت کنترل و بازرسی هستند و مابقی مسیرها ایست بازرسی نداشته ولی از طریق دوربین کنترل ترافیک با متخلفان برخورد می شود.

 

میرغضنفری ادامه داد: رستوران‌ها و تالارداران بر اساس رنگ بندی اعلام شده و دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی کرونا باید عمل کنند.

 

وی فعالان فضای مجازی را به تعامل دعوت کرد و گفت: باید به جای مچگیری به دنبال گرفتن دست هم باشیم تا مشکلات را حل کنیم.

 

میرغضنفری با تقدیر از همراهی اصناف خاطر نشان کرد: همانگونه که اجازه فعالیت اصناف انزلی یک هفته و زودتر از سایر شهرستان‌ها آغاز شد در مقابل از کسبه انتظار داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و اتاق اصناف تذکرات لازم را به متخلفین بدهد.

 

فرماندار انزلی خاطرنشان ساخت: در خصوص تردد های شبانه پلیس هیچ گونه اغماضی نداشته و با افراد متخلف برخورد قانونی خواهد داشت. این مردم هستند که می‌توانند با همراهی خود مصوبات ستاد کرونا را اجرا کنند لذا از آنان تقاضا داریم برای گذر از این شرایط با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

کد خبر 1055355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha