تهیه و توزیع بسته حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان

اسدی از تهیه و توزیع بسته های حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان به همت کانون اسلامی تربیت خبر داد.

«محمد اسدی» ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین و روزه داران به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کمک به نیازمندان و محرومین از مهمترین وظایف ما است و همگان باید در این راستا به هر شکلی که می توانند گام بردارند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری اسلامی تربیت، مسجد انصار اراک افزود: این کانون نیز در ماه مبارک رمضان به جمع آوری نذورات خیرین و نیکوکاران و اعضای کانون پرداخته و  بسته حمایتی را تهیه و در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان توزیع کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه این بسته های معیشتی شامل گوشت گوسفندی تازه، برنج، خرما، ماکارونی، عدس، رب گوجه فرهنگی، روغن و پنیر بوده است، ادامه داد: بسته های معیشتی توسط کانون تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

اسدی ضمن تقدیر از همدلی و همراهی اعضای کانون و همچنین خیرین و نیکوکاران گفت: کانون اسلامی تربیت، مسجد انصار اراک، آماده جمع آوری نذورات و کمک های مردمی است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری اسلامی تربیت، مسجد انصار اضافه کرد: کمک های جمع آوری شده در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان و محرومین خواهد رسید.

 

وی اضافه کرد: امید است همواره شاهد همدلی و همراهی مردم خیر و نیکوکار و همچنین اعضای کانون در کمک به نیازمندان و محرومین باشیم.

کد خبر 1055362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha