فرصت پشتیبانی از تولید با برپایی هفدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی کشاورزی در شیراز

موسوی گفت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی کشاورزی با هدف تحقق «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برگزار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود موسوی»، امروز (دوشنبه 20 اردیبهشت) در جلسه شورای سیاست گذاری برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی کشاورزی در شیراز گفت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها و آبیاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی استان فارس با بهبود رنگ بندی شیوع کرونا در کشور و با هماهنگی نهادهای ناظر همچون استانداری فارس، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، جهاد کشاورزی استان فارس و ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: این نمایشگاه تخصصی کشاورزی با هدف تحقق «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» از 28 تا 31 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برگزار خواهد بود.

وی اضافه کرد: شرکت ها و تولید کنندگان معتبر و رسمی صنعت  کشاورزی مانند شرکت تراکتور سازی ایران، شرکت ملی شیمی کشاورز، شرکت جنوبگان، شرکت بازرگان کالا و ...  در این نمایشگاه حضور دارند.

موسوی اعلام کرد: این نمایشگاه با حضور 150 شرکت فعال در حوزه صنعت کشاورزی در فضایی بیش از 15هزار مترمربع برگزار می شود و برای حفظ سلامت بازدیدکنندگان، تعداد افراد حاضر در سالن ها کنترل می شود.

وی عنوان کرد: دریافت نوبت و بلیت بازدید رایگان از وب سایت www.farsfair.ir امکان پذیر است و همراه داشتن کارت ملی افراد از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور برای جلوگیری از ورود افراد مبتلا در دوره نقاهت، قرنطینه و افراد مشکوک و ناقل کرونا ضروری است.

کد خبر 1055403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha