استقرار پایگاه جمع آوری فطریه و کفارات در استان کرمانشاه

رخصی ، گفت: با توجه به اینکه این نهاد به عنوان دبیرخانه زکات در استان متولی جمع آوری فطریه و کفارات مردمی است،در روز عید سعید فطر بیش از دو هزار پایگاه ثابت و سیار در استان برپا خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: امسال نماز عید سعید فطر در مصلای نماز جمعه شهرستان کرمانشاه و مصلا‌های نماز سایر شهرستان‌های استان براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در فضا های باز برگزار می شود.

 

محسن رخصی افزود: این پایگاه‌ها پیش از نماز عید سعید فطر در مصلا‌های اقامه نماز دایر و در سطح معابر، میادین و محلات تا ظهر عید به منظور دریافت زکات فطریه شهروندانی که موفق به پرداخت نشده‌اند، مستقر هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: در کنار استقرار پایگاه ها، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، درگاه‌های الکترونیک نیز به منظور دریافت فطریه و کفارات مردم در دسترس و خیرین می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه فطریه و کفارات خود را پرداخت کنند.

 

مدیر کل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان کرمانشاه  تصریح کرد: خیرین می توانند با  مراجعه به سایت الکترونیک WWW.emdad.ir و تماس با تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ از دیگر درگاه‌های الکترونیک جهت پرداخت فطریه و کفارات  استفاده و یا از طریق اپلیکیشن‌های بله، بام، سکه، ایوا و سنا نیز زکات فطره و کفاره عمد و غیر عمد خود را پرداخت کنند.

 

رخصی گفت:  نیازمندان  قبلا شناسایی شده اند و در همان روز عید فطر کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده  به دست افراد کم برخوردار در استان خواهد رسید تا گره از مشکلات خودرا باز کنند.

کد خبر 1055426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha