فعالیت‌های کانون زهرای اطهر دهکویه در ماه رمضان

اخوت با اشاره به فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی کانون زهرای اطهر دهکویه گفت: برگزاری جلسات قرآنی، برپایی پویش نذر محله‌ و تهیه بسته‌های بهداشتی و غذایی و توزیع آن بین مستمندان بخشی از فعالیت این کانون در ماه رمضان بوده است.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان گفت: برنامه‌های ماه مبارک رمضان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با هدف تقویت حس دینی، آشنایی اعضا با ماه عبودیت و بندگی، تعمق در موضوع خداشناسی و تشویق اعضا به مطالعه کتاب‌های دینی در حال اجرا است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با اشاره به فعالیت‌های کانون زهرای اطهر شهر دهکویه در ماه رمضان افزود: برگزاری جلسات قرآنی در فضای مجازی با بیان احکام شرعی و نکته‌های کلیدی اخلاقی، قرائت روزانه یک جزء قرآن، مسابقه سؤال قرآنی، سخنرانی مذهبی و غیره به مدیریت خانم زهرا اصیل اجرا می‌شود.

 

وی ادامه داد: برپایی پویش نذر محله‌ توسط خواهران کانون با پخت غذا، حلیم، آش و شله زرد و اهدا به مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت(ع) صورت‌گرفته و بین خانواده‌های مستمند و نیازمند توزیع شده است.

 

اخوت به دیگر فعالیت‌های این کانون فرهنگی هنری اشاره و بیان کرد: تعداد ۲۵ بسته‌ی ۵ کیلویی آرد کفاره به ارزش ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بسته‌بندی و بین مدجویان تحت پوشش توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب فارس اضافه کرد: ۱۰ بسته شامل عدس، پودر لباسشویی و دستمال کاغذی به ارزش ۳۲۵ هزار تومان از طرف کانون زهرای اطهر تهیه و به مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت(ع) دهکویه اهدا شده است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: مراسم شب‌های قدر هم در فضای مجازی و هم در حسینیه سیدالشهدا شهر دهکویه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی به همت این کانون فرهنگی هنری برگزار شد.

کد خبر 1055434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha