۱۸ نقطه پرخطر از جاده های استان ایلام اصلاح می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: در سال جاری ۱۸ نقطه پرخطر از جاده های استان ایلام اصلاح می شود.

«نورالله دلخواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد:  ۱۵ مقطع پرخطر از جاده های استان در سالجاری به منظور ایمن سازی و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای اصلاح می شود، امیدواریم با تخصیص اعتبارات به موقع در سال جاری این نقاط حادثه‌خیز اصلاح شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: سال جاری علاوه بر اقدامات نگهداری راه های استان، عملیات لکه گیری آسفالت، خط کشی راه ها، نصب تابلو، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه ها به طول ۱۰۰ کیلومتر نیز در دستور کار این‌ اداره کل است.

 

وی گفت: عملیات ساخت و بهسازی ۵۲ پروژه راه روستایی در این استان در دست اجراست که با بهره‌برداری از آنها وضعیت راه‌های روستایی بهبود می‌یابد.

 

دلخواه یادآور شد: ۱۳ هزار و ۶۳۰ کیلومتر خط کشی راه ها، نصب ۱۵۶ کیلومتر نیوجرسی مفصلی و گاردریل، نصب ۴۷ هزار و ۷۷۴ عدد تابلو  انتظامی، اخطاری، خطرنما، مسیرنما و نصب تابلوهای اطلاعاتی در سه هزار و ۸۳ مترمربع مسیر ارتباطی از دیگر اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در دوران فعالیت دولت دهم و یازدهم بوده است.

 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام خاطرنشان کرد: روکش آسفالت ۹۴۸ کیلومتر از جاده‌های این استان در طول فعالیت دولت تدبیر و امید انجام شده است.             

کد خبر 1055524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha