تزریق واکسن کرونا به پرسنل حوزه بهداشت و درمان و مراقبین اداره زندان زاهدان

مسئول بهداشت و درمان زندان های سیستان و بلوچستان از آغاز واکسیناسیون کرونا به پرسنل حوزه بهداشت و درمان و مراقبین اداره زندان زاهدان خبر داد.

مهری عباسی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد:  با همکاری و تعامل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، به پرسنل شاغل در حوزه بهداشت و درمان و مراقبین اداره زندان  واکسن کرونا تزریق شد.

وی افزود: طی تعامل و هماهنگی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مقرر شد تا در مرحله اول، براساس اولویت بندی پرسنلی که بیشترین ارتباط با مددجویان را دارند در اجرای واکسیناسیون کرونا قرار گیرند.

عباسی افزود : مددجویان داخل بندها در واقع به نوعی قرنطینه هستند و باید ورودی ها را با انجام معاینات به موقع تست و اجرای طرحهای پیشگیری کنترل کنیم.

مسئول بهداشت و درمان زندان های سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به ماهیت شغلی پرسنل بهداشت و درمان و مراقبین زندان ها، میزان و نوع ارتباط مستقیم آنان با مددجویان ترتیبی اتخاذ شد تا در اولین گام این گروه در طرح واکسیناسیون کرونا واکسینه و در مراحل بعدی دیگر گروه‌های هدف براساس سندملی واکسیناسیون و جدول زمان بندی از سوی دانشگاه علوم پزشکی از این طرح برخوردار خواهند شد.

کد خبر 1055537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha