اهدای ۸ کارت هدیه به ایتام بیرجندی به نیابت از امام‌ هشتم(ع)

شاد گفت: با همکاری خیرین و کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی ۸ کارت هدیه به نیابت از امام هشتم(ع) میان ایتام بیرجندی توزیع می شود.

«فاطمه شاد» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به اینکه چهارشنبه‌ها روز زیارتی امام خوبی‌ها، ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا(ع) است، گفت: در همین راستا امروز با مشارکت خیرین و کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی هشت کار هدیه ۵۰۰ هزار ریالی در بین ایتام نیازمند بیرجندی توزیع می شود.

 

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی ادامه داد: هر اقدامی که زمینه ارتباط دل‌های مردم را در روزهای زیارتی امام رضا(ع) فراهم کند اقدام شایسته‌ای محسوب می‌شود.

 

وی با اشاره به توزیع ۳۰ بسته گوشت قرمز نذری در بین زنان سرپرست خانوار نیازمند در این چهارشنبه امام رضایی، افزود: همچنین ۱۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان در بین زنان سرپرست خانوار توزیع خواهد شد.

 

شاد در ادامه بیان کرد: هر یک از این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، پنیر، خرما، سویا، شکر، قند، رب و حبوبات است.

 

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی در پایان با قدردانی از مشارکت خیرین، گفت: امیدواریم با همراهی و حمایت خیرین بتوانیم خدمت به اقشار کم درآمد و تامین نیاز‌های ضروری زندگی آنها را ادامه دهیم.

کد خبر 1055578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha