آغاز ثبت‌نام در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم

پورآقایی گفت: ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۳ خردادماه ادامه دارد.

«مهدی پورآقایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 13 اردیبهشت آغاز شده و تا 13 خردادماه ادامه دارد.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم انجام می‌شود.

 

وی این مسابقات را مختص برادران و خواهران بالای 18 سال عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در این مسابقه قرآنی به نشانی اینترنتی http://www.quraniran.ir  مراجعه و اطلاعات خود برای حضور در این مسابقات ثبت کنند.

 

پورآقایی با بیان اینکه سال گذشته تعدادی از متسابقین به علت عدم ثبت نام در سایت از دور مسابقات باز‌ماندند تصریح کرد: شرط حضور در مسابقات، ثبت‌نام در سایت مسابقات و مسئولیت ثبت نام‌نیز به عهده خود افراد است.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی و استانی مسابقات در بازه زمانی اول تیرماه لغایت ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود و تعیین زمان دقیق هر یک از مراحل متاثر از شرایط ناشی ازکرونا بوده و متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 1055623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha