افزوده شدن ۹ روستای دیگر استان فارس به شبکه ملی اطلاعات

سهرابی گفت: طی یک هفته گذشته ۹ روستای دیگر استان فارس به شبکه ملی اطلاعات افزوده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (سه شنبه 21 اردیبهشت) با اشاره به افزوده شدن 9 روستای فارس به شبکه ملی اطلاعات در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: طی یک هفته گذشته 9 روستای دیگر استان به این شبکه متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: جمعیت این روستاها بیش از یک هزار و 925 خانوار است و شامل روستاهای چهارطاق، دشتدال و ده قانون از توابع شهرستان جهرم، روستای منصورآباد و مجتمع مسکونی پالایشگاه آغار و دالان از توابع شهرستان فراشبند، روستای گرده از توابع شهرستان استهبان، روستای مهرنجان از توابع شهرستان ممسنی هستند.

وی اضافه کرد: این روستاها از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت و از طریق شبکه پهن باند سیار اپراتور اول به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند و روستاهای دره باد، قرخلو و چاه میلک از توابع شهرستان مرودشت نیز با 613 خانوار نیز توسط اپراتور اول به شبکه پهن باند سیار مجهز شده اند.

سهرابی با اشاره به مزایای دسترسی به شبکه ملی اطلاعات گفت: برقراری ارتباطات و ارائه خدمات در فضای مجازی به صورت ارزان، پرسرعت، امن و سالم از مزایای این دسترسی است.

کد خبر 1055626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha