یک هزار بسته معیشتی میان مددجویان بهزیستی دزفول توزیع شد

در چهارمین مرحله از پویش ضیافت همدلی ماه رمضان، یک هزار بسته معیشتی میان مددجویان بهزیستی دزفول توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سعید ایثاری» امروز (سه شنبه ۲۱ اردیبهشت) در حاشیه توزیع یک هزار بسته‌های معیشتی اظهار کرد: در چهارمین مرحله از پویش ضیافت همدلی ماه رمضان، یک هزار بسته معیشتی شامل چای، عدس، لوبیا، قند، روغن، برنج، پنیر، ماکارونی و رب گوجه تهیه و از امروز توسط مراکز مددکاری بهزیستی با بین مددجویان تحت پوشش توزیع می‌شوند.

 

رئیس اداره بهزیستی دزفول ارزش هر بسته معیشتی را سه میلیون ریال برشمرد و افزود: از ابتدای ماه رمضان تاکنون با همکاری نیکوکاران شهرستان سه هزار بسته معیشتی در قالب چهار مرحله بین مددجویان اداره بهزیستی دزفول توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه در روزهای  روزهای اخیر نیز گوشت ۱۰ گوسفند قربانی میان مددجویان توزیع شده است اضافه کرد: این بسته های معیشتی توسط نیکوکاران تهیه شده است.

 

ایثاری در پایان تصریح کرد: خیران و نیکوکاران شهرستان همکاری مستمر و خوبی با اداره بهزیستی داشته که جای تقدیر دارد و با توجه به شرایط کرونایی و وضعیت اقتصادی، سازمان بهزیستی در راستای تداوم این اقدامات همچون همیشه آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران برای خدمت رسانی به مددجویان است.

 

کد خبر 1055628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha