اجرای مراسم عیدانه کمک های مومنانه توسط کانون فرهنگی هنری شیخ علی بنیمان یزد

مدیر کانون شیخ علی بنیمان یزد ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان گفت: مراسم عیدانه کمک های مومنانه توسط کانون فرهنگی هنری شیخ علی بنیمان یزد اجرا می شود.

سید اکبر میررحیمی ، مدیر کانون فرهنگی هنری شیخ علی بنیمان روستای بیداخوید یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، کمک های مومنانه مردمی به نیازمندان اهدا شد.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان یکی از فضلیت های این ماه کمک به فقرا و نیازمندان بوده است که طبق سنت های دیرینه برگزاری مراسم های افطاری، پخت و پخش غذای نذری در روستا انجام می شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شیخ علی بنیمان بیداخوید گفت: متاسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های کانون و مسجد  تغییر کرد که این کمک های مومنانه مردم نیز تغییر پیدا کرد و به صورت بسته های معیشتی در اختیار آنها قرار گرفت.

میررحیمی ادامه داد: تاکنون چندین مرحله از کمک های معیشتی به نیازمندان اهدا شده و امیدواریم بتوانیم در این روزهای باقیمانده نیز با کمک خیرین این اقدام های خداپسندانه را ادامه دهیم.

وی در پایان گفت: مراسم عیدانه کمک های مومنانه توسط کانون فرهنگی هنری شیخ علی بنیمان یزد اجرا می شود.

 

کد خبر 1055653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha