تداوم کمک های مومنانه با توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی با همت خیران و کانون منتظران نور مریانج

سعیدی شکوه گفت: در راستای بیاناتات مقام معظم رهبری در جهت کمک به خانواده های نیازمند، تا کنون در چندین مرحله بسته های معیشتی با همت خیران و اعضای کانون فرهنگی هنری منتظران نور مریانج بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

«هاشم سعیدی شکوه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان از توزیع بسته های معیشتی در چندین مرحله خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان 110 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری منتظران نور مریانج افزود: توزیع 750 بسته معیشتی دیگر در نیمه شعبان، و همچنین توزیع یک هزار و 200 پرس غذای گرم به مدت 4 شب در بین خانواده های نیازمند و محروم مریانج از دیگر اقدامات انجام شده است.

 

وی ادامه داد: لوله کشی گاز برای یک خانواده محروم با کمک خیران، و پرداخت اجاره بهای 5 خانواده نیازمند، پرداخت کمک هزینه دارو به چندین خانواده محروم و نیازمند از فعالیت های اجرای با همت خیران و  اعضای کانون است.

 

وی اظهار داشت: برگزاری جزء خوانی قرآن کریم هر شب با تعداد محدود آقایان و رعایت دستور العمل های بهداشتی، برگزاری دوره های حفظ قرآن کریم ویژه نوجوانان در کانال مجازی کانون از برنامه های  اجرای در طی ماه مبارک رمضان است.

 

سعیدی شکوه گفت: همچنین دوره آموزش خیاطی با تعداد محدود و رعایت دستور العمل های بهداشتی در ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی هنری منتظران نور مریانج برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری منتظران نور مریانج گفت: جریان مواسات و همدلی در کشور، حرکتی بود که به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد و این حرکت نمونه‌ای از جامعه مهدوی را به نمایش گذاشت.

کد خبر 1055646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha