برگزاری نماز عید فطر با همکاری بچه‌های مسجد/ استمرار کمک‌های مومنانه در عید بندگی

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌آبادی گفت: کانون فرهنگی هنری «محبان ولایت» در مسجد چهارده معصوم (ع) در تداوم اجرای رزمایش مواسات و همدلی در سال جاری و برگزاری مراسم نماز عید فطر مشارکت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین «احمد حاجی آبادی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم نماز عید فطر در صبح روز پنج شنبه، 23 اردبیهشت ماه (البته هر روزی که عید فطر باشد)، از ساعت 8 تا 9 و 30 دقیقه صبح در خیابان سی متری نیروی هوایی برگزار می شود، اظهار کرد: تمام تدابیر برای رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و ضد عفونی کردن محل برگزاری این مراسم با تلاش اعضای کانون فرهنگی هنری محبان ولایت و پایگاه بسیج این مسجد اتخاذ شده است.

 

امام جماعت مسجد  چهارده معصوم(ع) در ادامه با بیان اینکه مجریان طرح شهید سلیمانی که به خوبی غربالگری ساکنان و کسبه محله نیروی هوایی را انجام دادند، در سال جاری و در پی آغاز پیک چهارم شیوع ویروس کرونا ضد عفونی کردن این محله را انجام می دهند، گفت: تهیه و توزیع بسته های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و محلول ضد عفونی کننده توسط اعضای کانون فرهنگی هنری و بسیج این مسجد در سال جاری ادامه می یابد و تاکنون نیز در سال 1400 400 بسته بهداشتی میان خانواده های نیازمند توزیع کرده اند.

 

وی اضافه کرد: همکاری کانون فرهنگی هنری و بسیج مسجد چهارده معصوم (ع) در اجرای رزمایش مواسات و همدلی در سال جاری نیز ادامه می یابد و تاکنون 90 بسته ارزاق شامل برنج، قند، چای، شکر، خرما، تخم مرغ، کنسرو تن ماهی، رب گوجه فرنگی، رشته ماکارانی و روغن میان نیازمندان توزیع شده است.

 

حاجی آبادی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت های انتخاباتی مسجد چهارده معصوم (ع) از نیمه دوم فروردین ماه امسال، بیان کرد: امیدواریم شخصیت ها و جریان هایی که در این ایام با ائمه جماعات مساجد برای تبلیغ خود یا نامزد مدنظرشان تماس می گیرند، در صورت کسب رای نیز به فکر مساجد باشند. البته مساجد طبق سنت مراجع تقلید و علما همیشه مردمی اداره شده اند ولی به دلیل حاکمیت نظام اسلامی در کشور و انتظاراتی که از مساجد می رود، این توقع نیز می رود که سیاسیون نیز این خانه های خدا را فراموش نکنند.

 

وی با بیان اینکه مساجد مبدا شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت کشور در عبور از بحران ها و گذرگاه های مختلف بوده اند، خاطرنشان کرد: حمایت مادی و معنوی از مساجد موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی می شود بنابراین هر دولتی و نیز شورای شهری که تشکیل می شود باید برنامه ای در حمایت از مساجد داشته باشد.

کد خبر 1055668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha