مرکز جدید واکسیناسیون کرونا در قم افتتاح شد/۲۲ هزار نفر تاکنون در قم واکسینه شدند

طی مراسمی با حضور استاندار قم، مرکز شماره چهار واکسیناسیون کرونا در قم نیز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، موضوع واکسیناسیون کرونا یکی از دغدغه‌های جدی در استان‌هاست که با فراهم کردن مراکزی باید استان‌ها آماده واکسینه کردن مردم شوند.
 

در قم نیز این موضوع وجود داشت که ابتدا مرکز شماره یک در میدان روح‌الله راه‌اندازی و پس از استقبال و حجم مراجعات، دو مرکز دیگر در نیروگاه و خیابان کارگر نیز به بهره‌برداری رسید.


پس از استقبال مردم قم از خدمات تزریق واکسن، مسئولان بهداشت و درمان به فکر راه‌اندازی مرکز شماره چهار افتاده که در این راستا، مجتمع امام خمینی(ره) به‌عنوان مرکز جدید در نظر گرفته شد و امروز (سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه) به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.


این مرکز همه‌روزه در دو شیفت صبح و عصر دایر بوده و گروه‌های هدف می‌توانند با مراجعه به آنجا اقدام به تزریق واکسن کنند.


استاندار قم در آیین افتتاح این مرکز گفت: اقدامات واکسیناسیون در قم به‌خوبی در حال انجام است و خوشبختانه شاهد یک‌روند خوب تزریق در استان هستیم.


بهرام سرمست ادامه داد: ما در استان نیز در راستای پشتیبانی از مجموعه بهداشت و درمان تلاش کرده و در خدمت این عزیزان هستیم و امیدواریم که بتوانیم با اقدامات انجام‌شده در راستای سلامت جامعه گام برداریم.


محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این آیین گفت: با تمام توان در راستای حفظ سلامت جامعه گام برداشته و می‌کوشیم تا خدمات واکسیناسیون به بهترین نحو انجام شود.
 

وی افزود: در حال حاضر حدود 22 هزار نفر در قم واکسینه شده‌اند که امیدواریم گروه‌های هدفی که اعلام می‌شوند، به‌موقع مراجعه و از خدمات واکسن بهره‌مند شوند.

کد خبر 1055707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha