اجرای ۳۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی آران و بیدگل

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

 جواد رنجکش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طی سال گذشته افزون بر ۳۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل اجرا شده است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل افزود: در سال ۱۳۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، عمده برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان به صورت مجازی برگزار شده است.

 

رنجکش افزود: این برنامه ها که برای ارتقا و اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و جلوگیری از قطع ارتباط اعضا با کتابخانه ها انجام گرفته است شامل برنامه هایی از قبیل قصه گویی، کاردستی، مسابقه، معرفی و نمایشگاه کتاب، مشاوره، برنامه های مناسبتی و نشست کتابخوان است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: طی یک سال گذشته، ۱۲۱ برنامه در بخش کودک شامل قصه گویی و کاردستی، ۲۸ برنامه در بخش مسابقات، ۲ برنامه مشاوره، ۸۸ برنامه معرفی کتاب و برپایی نمایشگاه کتاب، ۳۳ برنامه مناسبتی و ۲۹ برنامه نشست کتابخوان کتابخانه ای و شهرستانی به صورت مجازی برگزار شده است.

 

رنجکش بیان داشت: ۱۱ باب کتابخانه شامل پنج باب کتابخانه نهادی و ۶ باب کتابخانه مشارکتی با بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب در این شهرستان فعال است.

کد خبر 1055718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha