افتتاح نخستین مدرسه پویا، طرحی برای شاداب سازی مدارس

آئین افتتاحیه مدرسه پویا در محل مدرسه اندیشه گچساران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین افتتاحیه مدرسه پویا امروز (۲۱ اردیبهشت ماه) با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون تربیت بدنی و سلامت و مسئولان شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس در محل مدرسه اندیشه گچساران برگزار شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به حاکمیت زندگی ماشینی و عوارض ناشی از این حاکمیت، می طلبد که چنین مدارسی با برنامه هایی از قبیل آمادگی جسمانی، تحرک و نشاط و شادابی راه اندازی شود.

 

«هادی زارع پور» به بحث ورزش درمانی اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای طرح مدرسه پویا، شاداب سازی مدارس و افزایش فعالیت های بدنی است.

 

وی گفت: برای افزایش فعالیت‌های بدنی و جبران فقر حرکتی همه جای مدرسه شامل حیاط، کلاس های درس و راهروها به نحوی طراحی شود تا دانش آموزان فعالیت های حرکتی بیشتری انجام دهند.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین گفت: طرح مدرسه پویا با شاداب سازی فضای مدارس، زمینه مناسب جهت ساماندهی فعالیت های حرکتی دانش آموزان در ساعات تفریح را فراهم می‌کند.

 

«سیده فریبا حسینی» اظهار کرد: امیدوارم تا پایان سال بتوانیم ۲۰ مدرسه پویا را در راستای کیفیت بخشی به اجرای برنامه ها افتتاح کنیم.

 

وی گفت: هدف در سال تحصیلی هفت مدرسه در تعهدات ما بوده که تلاش می‌شود با لحاظ اعتبارات استانی به ۲۰ مدرسه افزایش یابد.

کد خبر 1055728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha