۲۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت نام تیم های استارتاپی سیستان و بلوچستان  در سایت۱۰۰استارتاپ

مدیر اجرایی مجموعه ۱۰۰ استارتاپ گفت: با توجه به‌ اینکه دوم خردادماه رویداد استارتاپی در استان برگزار می‌شود تیم‌های استارتاپی و کارآفرینی تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند در سایت ۱۰۰استارتاپ ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «عرفان عزیز پور»  در  نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تاکنون اتفاقات خوبی در رویداد استانی سیستان وبلوچستان رقم خورده است، اکثر دستگاه های اجرایی همکاری لازم را داشته اند و به عنوان یک بازیگر اصلی برای فعالیت  در این حوزه ابراز تمایل کرده اند که فعالیت ها در سطح های مختلف در حال انجام است.

 

مدیر اجرایی مجموعه 100 استارتاپ ادامه داد:  عدد سرمایه گذاری آماده در رویداد سرمایه‌گذاری استارتاپی سیستان و بلوچستان حدود ۲۸ میلیارد تومان  است که امیداریم با فعال کرد منابع داخل و خارج استان  این رقم افزایش پیدا کند.

 

وی افزود: با توجه به‌ اینکه دوم خردادماه رویداد استارتاپی در استان برگزار می‌شود تیم‌های استارتاپی و کارآفرینی تا 28 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند در سایت 100startups.ir  ثبت‌نام کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: بزرگترین رویداد استارتاپی که تا کنون برگزار شده در یزد بوده و بنا داریم که در تمامی استانها این رویداد را برگزار کنیم و بعد از آن فعالیت های بین المللی استارتاپی آغاز می شد.

 

عرفان عزیزپور هدف اصلی برگزاری این رویداد را ایجاد شور و نشاط در استان بین تیم‌ها بیان کرد و افزود: در این رویداد هیچ تیم و ایده خوبی به دلیل نبود سرمایه بلاتکلیف نمی‌ماند.  100 استارتاپ با همراه کردن سرمایه‌گذاران مختلف استانی و ملی خلاء وجود سرمایه را برای تیم‌ها حل کرده است.  

 

وی بیان کرد: آن دسته از تیم های استارتاپی که بتوانند جذب سرمایه داشته باشند از خدمات منتورینگ استارتاپ قبل و بعد از سرمایه‌گذاری بهره‌مند می‌شوند. امیدواریم تیم های بیشتری جذب رویداد سکوی پرتاب شوند و سرمایه‌گذاری بیشتری را در این رویداد داشته باشیم.

 

مدیر اجرایی مجموعه ۱۰۰ استارتاپ تمامی رویدادهایی که ۱۰۰ استارتاپ  در استانها برگزار کرده بر روی تمکر ظرفیت ها آن استان است به مانند سیستان و بلوچستان حوزه معدن و صنایع معدنی و حوزه صنایع خلاق شاخص است که با تمرکز بر این دو حوزه فعالیت هایی را انجام می دهیم.

 

عزیزپور با بیان اینکه یکی از بهترین راه های توسعه بحث حمایت از کسب و کارهای نوپا است،  تصریح کرد: خیلی از رویدادهای سرمایه گذاری در حوزه استارتاپی و فناوری انجام شده  که منجرب به سرمایه گذاری نشده است، ما قول خواهیم داد طبق تمام رویدادهای دیگر حتما به سرمایه گذاری منجرب می شود  و تیمهایی سرمایه خواهند گرفت و ثمر این موضوع  در حدود یکسال آینده مشخص می شود که  تیم ها و شرکت های بالغ داریم که با این سرمایه کار کردند رشد کرده اند و اشتغال برای خودشان و دیگر جوانان ایجاد کرده اند

 

کد خبر 1055755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha