حجم آب مخزن سد چری کاهش ۵۴ درصدی داشته است

مدیر امور منابع آب شیروان و فاروج گفت: حجم آب مخزن سد چری یک میلیون و ۶۱۰ هزار متر مکعب است که در مقایسه با سه میلیون و ۵۶۰ هزار متر مکعب پارسال ۵۴ درصد کاهش داشته است.

 «اسحاق خسرو پناه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: در شرایط فعلی 43 درصد مخزن آب سد چری پُر است و امسال 820 هزار متر مکعب خروجی این سد بوده است.

 

 

مدیر امور منابع آب شیروان و فاروج  با اشاره به کاهش 85 درصدی خروجی آب سد افزود: سال گذشته پنج میلیون و 250 هزار متر مکعب خروجی آب سد بوده که امسال به 820 هزارمتر مکعبی رسیده است.
 

 

خسروپناه با اشاره به اینکه منابع و مصارف آب سد در شهریور سال گذشته با رقم 800 هزار متر مکعبی آنهم فقط برای کشت پاییزه برنامه ریزی شده بود، افزود: تاکنون 90 درصد حجم این آب به مصرف رسیده است.

 

 

وی گفت: از این منبع،  تاکنون 705 هزار متر مربع برای مزارع توزیع شده و از 300 هزار متر مکعب باغات هم، 72 هزار متر مکعب تحویل باغداران شده است.

 

 

خسروپناه با اشاره به کاهش 93 درصدی ورودی آب سد افزود: ورودی آب امسال سد چری، 410هزار متر مکعب بوده که نسبت به 6 میلیون و 660 هزار متر مکعب سال گذشته 93 درصد کاهش داشته است.

 

 

 

کد خبر 1055758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha