لزوم صرفه جویی برق مشترکان شیراز در زمان های اوج مصرف

صالحی گفت: زمان اوج بار برای مصارف صنعت و کشاورزی ۱۳ تا ۱۸، ادارات و بانک ها ۱۱ تا ۱۵ و مشترکان خانگی ۱۹ تا ۲۳ تعیین شده است و امیدواریم مشترکان برق در شیراز در این ساعات در مصرف برق صرفه جویی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین صالحی»، امروز (سه شنبه 21 اردیبهشت) با اشاره به افزایش مصرف برق به خبرنگاران به صورت مجازی گفت: با پیشرفت و توسعه فناوری های جدید و تغییر سبک زندگی، مصرف برق افزایش قابل توجهی داشته است.

معاون امور مشترکین توزیع نیروی برق شیراز افزود: حتی بازی های کودکانه نیز به سمت الکترونیکی هدایت شده است و استفاده از رایانه در زندگی روزانه افزایش یافته است که نتیجه آن افزایش مصرف برق است.

وی اضافه کرد: لازم است تا در زمان عدم نیاز به وسایل برقی آنها را خاموش کنیم و یا از پریز برق بیرون آوریم زیرا بسیاری از وسایل به ویژه دستگاه های الکترونیکی در خانه در حالت خاموش نیز برق مصرف می کنند.

صالحی تاکید کرد: تلوزیون، لپ تاپ، اسپیکرها، مایکرو ویو و ... در حالت استندبای نیز برق مصرف می کنند و باید از پریز برق خارج شوند.

وی ادامه داد: از ساعت 13 تا 18 اوج مصرف برق است و باید در این زمان صرفه جویی شود و به مشترکان بخش کشاورزی با اعمال خاموشی چهار ساعته در هر روز و تنها در بخش پمپ‌های نصب شده بر سرچاه، تخفیف داده می شود.

صالحی اعلام کرد: زمان اوج بار برای مصارف صنعت و کشاورزی 13 تا 18، ادارات و بانک ها 11 تا 15 و مشترکان خانگی 19 تا 23 تعیین شده است و امیدواریم مشترکان برق در شیراز در این ساعات در مصرف برق صرفه جویی کنند.

کد خبر 1055761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha