۸۷ پايگاه در آستارا زكات فطريه مردم را جمع آوري مي كنند

تسلی نیا از مستقر شدن ۸۷ پايگاه در سطح بندر آستارا برای جمع آوری زكات فطريه در این شهرستان خبر داد.

«بهرام تسلی نیا» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: پایگاه های کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در عید سعید فطر آماده دریافت زکات فطریه مردم نوعدوست شهرستان آستارا است.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان اینکه ۸۷ پایگاه ثابت و سیار زکات فطریه مردم این شهرستان را جمع آوری می کنند، افزود: ۴۲ ایستگاه ثابت و سیار در مناطق روستایی و ۴۵ ایستگاه نیز در شهر آستارا و لوندویل برای جمع آوری زکات فطریه، مستقر می شوند.

 

وی به تشکیل ستاد جهت صدور مجوز دریافت زکات فطریه اشاره کرد و گفت: جانمایی صندوق‌ ها انجام شده و از فعالیت افراد غیر مجاز باید جلوگیری شود.

 

تسلی نیا با اشاره به اینکه در سال گذشته یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان درآمد شورای زکات آستارا بود،اظهارکرد: برای امسال این مبلغ میزان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پیش ‌بینی شده که توسط مساجد، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری دریافت می ‌شود.

 

وی اضافه کرد: مبالغ زکات بازشماری شده و در نهایت به حساب زکات شهرستان آستارا واریز شده و همان روز مدیریت می شود.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا با تاکید بر توجه به ترویج فرهنگ پرداخت زکات در جامعه، خاطرنشان کرد: ائمه جمعه و جماعات و همه مسئولین نقش مهمی در زمینه تبیین موضوع پرداخت زکات فطریه دارند.

کد خبر 1055776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha