حقیقت اسلام و تشیع چهره استکبار را آشکار کرده است

حجت الاسلام دشتکی با محکوم کردن کشتار دختران دانش آموزان در مدرسه سیدالشهداء کابل گفت: حقیقت اسلام و تشیع چهره استکبار را آشکار کرده است.

« حجت الاسلام دشتکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص جنایت اخیر طالبان و کشتار دختران دانش آموز در افغانستان گفت: دشمن شناسی یکی از مهمترین ویژگی های مومنان است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: حقیقت اسلام و تشیع چهره استکبار را آشکار کرده است؛ استکبار در هر جریانی با منفعت طلبی خود جنایت های متعدد را ایجاد کرده است. 

وی ادامه داد: اتفاقاتی که امروز در دنیای اسلامی به عنوان پیشتاز در امور سیاسی و اجتماعی در حال اتفاق است نیازمند به دقت و تحلیل بیشتر و عمیق تر است.

به گفته وی، در طول تاریخ هر زمان جبهه کفر احساس ناامنی کرده است آن را به جبهه حق منتقل کرده که مصداق های متعدد آن در تاریخ است.

حجت الاسلام دشتکی ادامه داد: هر زمان جبهه استکبار قصد داشته که ظلم افزون تری را ایجاد کند، سیاست هایی را در پیش گرفته است که توجه ملت ها را به سوی دیگری جلب کند.

وی با اشاره به اینکه تفرقه، ترور و جنگ در جبهه کفر همواره به عنوان اسلحه ای مقابل اهل حق است بیان کرد: در جامعه غرب به ویژه صهیونیسم که افول خود را طی می کنند، اقداماتی که انجام می دهند تنها دستمایه آنان است.

وی اظهار کرد: مثلث مرتجعین، صهیونیسم ها و غرب گرایان منافع خود را همواره در مقابل برخورد با کشورهای دیگر مورد نظر قرار می دهند و برمبنای این منفعت طلبی فعالیت می کنند.

 

کد خبر 1055777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha