نمایندگی ولی‌فقیه در اهل‌سنت کرمانشاه حمله تروریستی کابل را محکوم کرد

دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه دوشنبه شب در بیانیه‌ای حمله تروریستی به دانش آموزان دختر مدرسه سیدالشهدا در کابل افغانستان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،در این بیانیه آمده است:حمله تروریستی به دانش آموزان دختر مدرسه سید الشهداء در کابل افغانستان در ماه مبارک رمضان وبه خاک وخون کشیدن دهها شهید ومجروح که دل هر انسان آزاده وجوانمردی را به درد آورد. اوج کوردلی وحماقت گروهای تکفیری است که با نام مقدسات دین به بد نامی واسلام هراسی کمر همت بسته اند.

 

همچنین، خدمتی که امروز گروهای تکفیری در تخریب چهره اسلام عزیز واسلام رحمانی ومحمدی (ص) کردند هیچ یک از دشمنان سرسخت اسلام تا به الان قادر به انجام آن نبوده اند.

 

امروز شمشیر دشمنان قسم خورده اسلام ومسلمین از آستین گروهای تکفیری علیه مسلمانان بیرون کشیده شد وهر روز شاهد خلق فاجعه ای در جای جای کشورهای اسلامی خصوصا” افغانستان هستیم …..

 

دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه این اقدام تروریستی را شدیدا”محکوم می نمایدو امیدواریم علمای اسلام در تبیین این فجایع دهشت بار برای جامعه اسلامی ودستهای پشت پرده این حوادث که استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل است ونقشه های تفرقه انگیز آنها را بیش از پیش روشن نمایند. ودر این شرایط ملت مسلمان ومظلوم افغانستان را تنها نگذارند.

 

دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه

کد خبر 1055839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha