سهم ایلام در حوزه باز آفرینی شهری ۲ هزار و ۵۲۹ واحد است

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: سهم ایلام در حوزه باز آفرینی شهری ۲ هزار و ۵۲۹ واحد است.

«عبدالله بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد:  سهم ایلام در حوزه باز آفرینی شهری ۲ هزار و ۵۲۹ واحد است و تاکنون عملیات حدود ۳۸۰ واحد از سطح شهرها و عمدتاً ایلام آغاز شده است.


وی گفت: برای طرح اقدام ملی مسکن در سطح استان برنامه ریزی برای احداث ۱۰۵۳۰ واحد مسکونی به انجام رسیده و ۱۶۵۱۵ نفر ثبت نام کرده‌اند که در حال پالایش افراد واجد شرایط در این خصوص هستیم و تا کنون ۳۵۳۱ مورد واجد شرایط اولیه شناخته شده‌اند.


بهادری بیان کرد: ۲۸۸۲ نفر نیز تایید نهایی شده‌اند و تا این لحظه ۱۶۶۱ مورد مبلغ آورده ۴۰ میلیون تومانی اولیه را واریز کرده‌اند و اگر تعداد موارد تایید نهایی از میزان برنامه‌ریزی اولیه بیشتر باشد قطعا برای افزایش تعداد احداث واحدها خواهیم داشت.


وی یادآور شد: تا کنون ۱۸۳ هزار متر مربع زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن اختصاص یافته است و ملاک تخصیص زمین و اجرای پروژه ها را بر مبنای تأیید نهایی افراد و واریز سهم آورده از طرف آنان است.


بهادری خاطرنشان کرد: با پیگیری های مختلف و همراهی دستگاه های مربوطه به زودی عملیات اجرایی احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در استان توسط کارگزاریهای مختلف از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ( ره) و سایر کارگزاری ها اجرایی و تلاش خواهد شد در کمترین زمان ممکن این واحدها احداث و به بهره برداری برسند.

 

کد خبر 1055868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha