حادثه تروریستی مدرسه سیدالشهداء افغانستان  بدون ارتباط با خروج آمریکا نیست

رضازاده با اشاره به اینکه حادثه تروریستی مدرسه سیدالشهداء افغانستان نمی تواند بدون ارتباط با خروج نیروهای آمریکایی از این کشور باشد، گفت: آمریکایی ها می خواهند بگویند که خروج شان از افغانستان ممکن است برای مردم این کشور مشکل آفرین باشد.

یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به بمب گذاری در مدرسه دخترانه سیدالشهدا در افغانستان گفت: این حادثه بسیار غم انگیز بود و همه را تحت تاثیر قرار داد چرا که دختران بی دفاع افغانی مورد حمله تروریست های بزدل قرار گرفته بودند. این حادثه نه تنها اهل تشیع بلکه برادر اهل تسنن را نیز تحت تاثیر قرار داد.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعا بروز چنین اتفاقی نمی تواند بدون ارتباط با خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان باشد و گروه های تروریستی نظیر داعش و طالبان که علیه دولت مرکزی افغانستان فعال هستند با ارتباط با خارج است که این کشور می توانند در این حادثه نقش داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: آمریکایی ها می خواهند بگویند که خروج شان از افغانستان ممکن است برای مردم این کشور مشکل آفرین باشد.

 

رضازاده ضمن محکوم کردن این حادثه گفت: امیدواریم هرچه سریع تر امنیت در کشور دوست و برادر افغانستان برقرار شود و دیگر شاهد حوادث غم انگیزی چون مدرسه سیدالشهدا نباشیم.

 

 

کد خبر 1055897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha