همکاری طلاب و مسجدی‌ها برای برگزاری نماز عید فطر/توزیع نشریه انتخاباتی بصائر در مساجد شهرری

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به فعالیت‌های بصیرت افزایی مسجدی‌ها برای انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: طلاب حوزه علمیه شهرری در برگزاری مراسم نماز عید فطر در فضای باز مقابل مسجد امام حسین(ع) همکاری می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید رضا حسینی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم نماز عید فطر در فضای باز مقابل مسجد امام حسین (ع) شهر ری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود، اظهار کرد: طلاب حوزه علمیه شهر ری و پایگاه بسیج این مسجد علاوه بر ضد عفونی کردن محل برگزاری این مراسم، ماسک میان نمازگزاران توزیع می کنند. ضمنا همه باید وسایلی همچون مهر و کتب قرآن و ادعیه همراه داشته باشند.

 

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) (واقع در شهر ری، بلوار امام حسین (ع)، خیابان صاحب الزمانی) در ادامه با بیان اینکه حضور مردم در مساجد، امسال نیز با وجود شیوع ویروس کرونا بسیار عالی بود، گفت: کارگزاران مسجدی به ویژه ائمه جماعات باید به فکر تداوم این حضور در طول سال باشند که قطعاً باز بودن در مساجد برای ساعات بیشتری از روز و داشتن برنامه های متنوع و جذاب در تحقق این مهم بسیار موثر است.

 

وی در ادامه با اشاره به تاریخچه و سابقه مسجد امام حسین (ع) در مقابله با رژیم طاغوت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، اضافه کرد: اهالی این مسجد همسو با این سابقه درخشان، امسال نیز برنامه های مفصلی را برای حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات تدارک دیده اند که سخنرانی چند نماینده مجلس و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله آنها است.

 

حسینی ادامه داد: پایگاه های بسیج طلاب حوزه علمیه و بسیج مسجد امام حسین (ع) به منظور تبیین دلایل حضور مردم در انتخابات، نشریه بصائر را از 14 فرودین ماه به صورت هفتگی چاپ می کند که موضوع اصلی آن انتخابات ریاست جمهوری است. این نشریه ضمن انتشار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، در هر نوبت، در هزار نسخه چاپ و در سطح مساجد شهر ری توزیع می شود.

 

وی با انتقاد از کسانی که مردم را نسبت به نتیجه حضور در انتخابات دلسرد می کنند، خاطرنشان کرد: فعالان مسجدی باید هوشیار باشند و اجازه ندهند عدم بصیرت عده ای در داخل و دسیسه های دشمنان در خارج اش کشور موجب حضور کمرنگ مردم در انتخابات شود؛ نظامی مردم سالار که مردم مقوم آن هستند، همیشه خود را متکی به مردم می داند.

 

کد خبر 1055912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha