عید سعید فطر فرصت مغتنمی برای انسجام حقیقی به منظور برون رفتن از مشکلات است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: عید سعید فطر فرصت مغتنمی برای انسجام حقیقی به منظور برون رفتن از مشکلات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد سادات در آستانه عید سعید فطرگفت: عید فطر یکی از برجسته ترین اعیاد اسلامی است که پس از یک ماه عنایت خداوندی در به جا آوردن تکلیف و مستحکم شدن دل ها به واسطه ایمان و کسب مغفرت الهی زمینه ساز شکرگزاری از حق تعالی به خاطر توفیق عبادت و ذکر الهی است.

 

وی ادامه داد: این روز بازگشتی است به سمت خداوند پس از 30 روز روزه داری ، شب زنده داری و احیاء و مراقبت و شستشو و تطهیر دل از زنگار گناهان و صفات زشت انسانی و رذایل اخلاقی، که امید است انشاالله نورانیتی را که به واسطه این ماه عزیز کسب کرده ایم  در طول سال استمرار بخشیم.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان افزود: اجتماع روز عید فطر می تواند در همدلی و پیوستگی مسلمانان و ملت ایران نقش آفرین باشد و انشاالله به برکت این روز با عظمت، بغض ها و کینه ها تبدیل به دوستی و همدلی شود و مومنان در صف واحد احساس دوستی و اتحاد کنند و از این فرصت و فضای همدلی مومنانه حول محور ولایت به انسجام حقیقی به منظور برون رفت از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و غیره در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز آتی دست یابند.

کد خبر 1055936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha