انتخاب چهار عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در جشنواره‌ جهانی «نقاشی کودک کرمان»

کامرانی گفت: چهار عضو کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در مرحله نخست اولین جشنواره‌ جهانی «نقاشی کودک کرمان» پذیرفته شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (چهارشنبه 22 اردیبهشت) با اشاره به موفقیت کودکان و نوجوانان فارس در نخستین جشنواره‌ جهانی «نقاشی کودک کرمان» در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: چهار عضو کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در مرحله نخست اولین جشنواره‌ جهانی «نقاشی کودک کرمان» پذیرفته شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: در گروه سنی نوباوه، «محمد امین جایمند» از مرکز فرهنگی هنری شماره یک جهرم و «یسنا کشاورزی» از مرکز فرهنگی هنری شماره سه شیراز به مرحله‌ اول جشنواره راه یافته اند.

وی اضافه کرد: «آرام تیموری» و «عرفان خدیور» از مرکز فرهنگی هنری لارستان به ترتیب در گروه‌ های سنی نونهال و نونگاه برای ورود به مرحله‌ اولیه انتخاب شدند.

کامرانی اعلام کرد: اولین جشنواره‌ جهانی «نقاشی کودک کرمان» حرکت موثری برای افزایش سطح آگاهی کودکان نسبت به ابعاد گوناگون زندگی، بالا بردن اشتیاق آنها به مشارکت در رقابت‌های فرهنگی و اجتماعی بین کودکان جهان در راستای خلق آینده‌ ای بهتر و معرفی شهر تاریخی و فرهنگی کرمان به کودکان امروز و بزرگترهای فردا، در بهمن 99 آغاز شد و در دور اول آن کودکان و نوجوانان  37 کشور جهان به رقابت پرداختند.

کد خبر 1055940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha