مشارکت روزانه بیش از ۴۰۰۰ نفری شهروندان جهرمی در مسابقه «موج احکام»

حجت الاسلام پوردست گفت: روزانه بیش از چهار هزار نفر از شهروندان جهرمی در مسابقه مجازی «موج احکام» ویژه ماه مبارک رمضان شرکت کرده اند.

حجت الاسلام «علی پوردست»  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مسابقه «موج احکام» به همت حوزه علمیه شهرستان جهرم در ایام ماه مبارک رمضان در فضای مجازی به اجرا در آمد.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه جهرم با اشاره به اینکه این برنامه در 2 بخش عمومی و دانش آموزان اجرا شده است، افزود: «موج احکام» ویژه دانش آموزان شامل تفسیر قرآن کریم و احکام و برای عموم شهروندان نیز با موضوع احکام ماه رمضان اجرایی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در طول ماه رمضان و در 30 قسمت برگزار شده است، عنوان کرد: بخش های این مسابقه به صورت موشن گرافیک از احکام روزه تهیه شده و بخشی از این مسابقه در شب های قدر به مستندی از زندگی آیت الله بحری و آیت الله آیت اللهی از علمای شهرستان جهرم اختصاص پیدا کرد.

 

حجت الاسلام پوردست با اشاره به اینکه روزانه افزون بر چهار هزار نفر از شهروندان در مسابقه «موج احکام» شرکت کرده اند، خاطرنشان کرد: جوایز برگزیدگان این مسابقه پس از قرعه کشی به صورت روزانه اعلام و به آنها اهدا شد.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه جهرم در پایان گفت: در این مسابقه 300 نفر برگزیده شدند که 150 نفر در بخش عمومی و 50 نفردر بخش دانش آموزی بوده است.

کد خبر 1055956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha