برپایی کاروان شادی عید فطر در منطقه ۴ با محوریت مساجد

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ از اجرای برنامه‌های عید سعید فطر با محوریت مساجد در محلات و با مشارکت هرچه بیشتر گروه‌های مردمی خبر داد.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد، محمد خادمی، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۴ اعلام کرد: اداره فرهنگی شهرداری منقطه ۴ ضمن تعامل با تشکل های مردم نهاد ؛ دانش آموزی، دانشجویی، کانون های فعال مساجد و محلات، شورایاری ها و سرای محلات نسبت به حرکت کاروان سیار و نورافشانی در 3 نقطه از سطح منطقه اقدام کرده است.

 

وی در ادامه با اشاره به حرکت کاروان سیار با نام جشن بندگی گفت: مقرر شده روز عید کاروان سیارمزین به چراغ ، گل و پرچم های رنگی با اجرای برنامه های شاد شامل موسیقی سنتی  ، برپایی سرود ، اجرای مسابقه و اهدا جایزه درسطح محلات منطقه حرکت کند همچنین کارت دعای قنوت نماز عید فطر در روز عید سعید فطر میان نمازگزاران توزیع خواهد شد.

 

خادمی از برپایی مراسم نور افشانی در یکی از شبهای عید خبر داد و افزود : مراسم نور افشانی در سه نقطه از منطقه شامل بوستان پلیس ، میدان پروین و بوستان الغدیر با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

 

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 در ادامه به اجرای اولین جشنواره مسابقه عکاسی با نام عید بندگی اشاره کرد و گفت : مسابقه عکاسی نیز با موضوع نماز عید سعید فطر در کانالهای مجازی محلات برگزار می شود و زمان ارسال آثار تا 25 اردیبهشت ماه جاری خواهد بود.

 

وی در پایان به توزیع 150 پک هدیه ویژه دختران روزه اولی اشاره کرد و اظهار داشت : اداره امور بانوان منطقه نیز به مناسبت عید سعید فطر اقدام به تهیه 150 پک هدیه شامل لوازم التحریر، اقلام حجاب و عفاف ، الگوی کار دستی و کاغذ رنگی نموده است که روز چهار شنبه 22 اردیبهشت ماه به دختران 9 الی 13 سال فعال در طرح پویش ماه مهربانی ، در اداره بانوان اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 1055958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha