تجهیز بیش از چهار هزار مدرسه روستایی و شهری فارس به اینترنت پرسرعت

رحیمی گفت: بیش از چهار هزار مدرسه روستایی و شهری در استان فارس به اینترنت پرسرعت مجهز شده اند که موجب رضایت دانش آموزان و دانشجویان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (چهارشنبه 22 اردیبهشت) در جلسه شورای مدیران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و پیگیری توسعه ارتباطات جاده ای فارس گفت: در سال های اخیر در استان فارس شاهد انجام اقدامات ارزشمندی در بخش ارتباطات و ارتباطات روستایی بوده ایم.

استاندار فارس افزود: با انجام اطلاع رسانی مناسب اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب، ذهنیت منفی اذهان عمومی در خصوص پارازیت ها و امواج در استان رفع شده است.

وی اضافه کرد: در پژوهشکده مکانیک در شهر شیراز به عنوان قطب علمی جنوب کشور، بومی سازی تجهیزات ماهواره ای کار در حال اجرا است.

رحیمی با اشاره به روند خدمات پستی در استان فارس در سال گذشته بیان کرد: سرانه مرسولات پستی فارس در سال گذشته افزایش یافته و شاهد رشد 177 درصدی در ثبت ژئوکدها و  پیشرفت پروژه GNAF در استان بوده ایم.

وی ادامه داد: باجه های روستایی و پایانه های خرید و به طور کلی توسعه خدمات الکترونیکی در روستاهای فارس افزایش یافته و موجب توسعه اشتغال روستایی شده است.

استاندار فارس با اشاره به هوشمندسازی مدارس فارس بیان کرد: بیش از چهار هزار مدرسه روستایی و شهری در استان فارس به اینترنت پرسرعت مجهز شده اند که موجب رضایت دانش آموزان و دانشجویان است.

وی تاکید کرد: توسعه ارتباطات سیار جاده ای فارس باید به طور ویژه مورد توجه قرار بگیرد و تاکنون 6 سایت به طور کامل راه اندازی شده و مشکل تامین جاده و برق پنج سایت نیز رفع شده است.

کد خبر 1055972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha