مردم خراسان جنوبی حمله تروریستی کابل را محکوم کردند

مردم خراسان جنوبی حمله تروریستی به مدرسه دخترانه سید الشهدا(ع) در کابل را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» امروز (۲۲ اردیبهشت) در مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز غرب کابل که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: حمله تروریستی به مدرسه دخترانه در غرب کابل پایتخت افغانستان که به دست عمال صهیونیستی و آمریکا شکل گرفته است را محکوم می کنیم.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم استان در این حادثه دردناک عزادار و همدرد مردم افغانستان هستند، بیان کرد: هنوز مردم افغانستان از زیر فشار و هجوم شوروی ها نجات پیدا نکرده بودند که آمریکایی ها ۲۲ سال پیش به افغانستان هجوم بردند. 

 

قاسمی با تأکید بر اینکه سکوت در برابر چنین جنایاتی جایز نیست و هر مسلمانی باید این جنایت‌های ضد بشری و ضد اسلامی را محکوم کند، افزود: مردم خراسان جنوبی حمایت خود را از ملت مظلوم افغانستان اعلام می کنند و خود را شریک غم مردم افغانستان، لبنان، فلسطین و یمن و تمام بلاد اسلامی می دانند و وحدت خود با آنان را اعلام می داریم.

 

گفتنی است؛ تروریست ها روز شنبه (۱۸ اردیبهشت) همزمان با ماه مبارک رمضان با یک خودرو بمب گذاری شده مدرسه سیدالشهدای دشت برجی در منطقه کوه چهل دختران کابل را هدف حمله قرار دادند که در اثر آن ۸۵ نفر شهید و بیش از ۱۵۰ تن دیگر زخمی شدند.

 

 

کد خبر 1055995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha